A-Plus Supports Shatta Wale In the B.E.C.E certificate Vs BET saga

08:05

A-Plus joins shatta wale to degrade the value of the BET award. This is what he wrote on his facebook page.

My school mate just called me.
"Ei Kwame hahahahahahaha e be you adey laugh for here oooo? You see say this this year too your Shatta Wale no get nomination for BET
Me: "Charley you make I remember the time we dey school oooo herh!!! Then you know book waaa. Every speech and prize giving day you dey take award. Me and Da' Hammer dey chop for Ibis Style Hotel. E dey airport, you know there?"
My mate: "Yeah."
Me: Ok come make we chop lunch. You dey hold money?
My friend: "No charley."
Me: "No problem. If you dey come a bring your school award one make we take pay....."
My mate: "You fool from school days aaa you no change"
Me; 😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »